بسکت دبل غیر تحت فشار 51

ویژگی های محصول :
  • به همراه نمونه قهوه نیمه صنعتی
  • تمام استیل
  • گنجایش : 16 گرم قهوه
  • نکته : آسیاب قهوه در کنار این بسکت الزامی هست
  • وزن تقریبی: 23 گرم
شماره
شرایط ارسال کالا
ارسال روزانه به سراسر کشور
دریافت کد رهگیری ارسال کالا در همان روز

680,000 تومان

موجود در انبار

digipay
در ۴ قسط با دیجی‌پی
torobpay
هر قسط با ترب‌پی: 170,000 تومان
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.

قیمت محصول 612,000 تومان

  • تخفیف های خرید :
  • 10% تخفیف بیشتر خرید بیش از 5 کالا

5 دیدگاه برای بسکت دبل غیر تحت فشار 51

  1. Alireza

    سلام. آیا قابل استفاده در پرتافیلتر دستگاه دلونگی ۶۸۵ هست؟ (با فرض برداشتن قطعه پلاستیکی داخل پرتافیلتر)

    • مدیر سایت

      بله

  2. اشکان سرو

    با سلام دستگاه من لواک 350 هستش و یه عیب که داره بسکت دوبل نیکد این دستگاه استوانه نیست و لولر و تمپر با این بسکت درگیره و به نظر من یه دلیل برای قهوه خوب ندادنش هستش و اما سوال اینجاس این بسکت هم مشابه نمونه های بازباری استوانه کامل هستش یه یک مقدار فرم مخروطی دارد؟ با تشکر از فروشگاه خوب شما

    • مدیر سایت

      سلام. وقت بخیر
      بسکت های نیکد یا غیر تحت فشار 2 مدل هستن که هر کدوم یک ویژگی مثبت و یک ویژگی منفی دارند :

      مدل اول : بسکت های مخروطی به همه پرتافیلترها میخورن ولی خب بعضی از تمپر ها و لوازم جانبی ممکنه داخلشون اگه زیاد برن پایین گیر کنن و البته برخی از تمپرها و سایز لوازم جانبی هم مشکلی ندارن. مثل بسکت شما

      مدل دوم : بسکت های عرض ثابت که به پرتافیلترهای دلونگی و نوا و برخی مدل ها میخورن و به برخی مدل ها مثل لواک و مباشی نمیخوره و خوبیشون اینه که هیچ تمپر و لوازم جانبی داخلش گیر نمیکنه.

      نکته : به دلیل اینکه هماهنگ بودن با سایز پرتافیلتر مهم تر از هماهنگی با برخی تمپر ها و لوازم هست ، اکثر بسکت های موجود در بازار از مدل اول هستن.

      اما راجع به سوال آخرتون ، خیر ، این تفاوت عرض تاثیر خاصی روی خروجی نداره و بخش زیادی از خروجی خوب بسکت های غیر تحت فشار به درجه آسیاب و شیوه آسیاب بستگی داره

  3. اشکان سرو

    سلام مجدد با تشکر از پاسخ جامع شما اما برای من جالبه از گرماژ 14 تا 16 گرم امتحان کردم هر بار که تمپ میکنم حس میکنم تمپرم دیگه بیشتر پایین نمیره وقتی گرماژو بالاتر از استاندارد 16 گرم بسکت میبرم دستگاه با فشار مضاعف کار میکنه که بنظرم برای پمپ خطر ساز هستش
    راه کار شما چیه اگه محبت کنید راهنمایی کنید لطف بزرگی کردید همانطور که خدمت شما عرض کردم دستگاهم لواک 350 هستش

  4. محمد

    سلام دستگاه من اسمگ مدل ECF01 هست آیا به دستگاه من می‌خوره ؟

    • مهران مطیعی

      سلام. وقت بخیر .متاسفانه تست نکردیم دستگاه شما رو . ولی به ۹۰٪‌دستگاه ها میخوره

  5. سمیه موسوی (مالک تایید شده)

    سلام و ممنونم از ارسال شما .فقط نمونه قهوه که فرمودین رایگان ارسال می کنید داخل بسته ارسالی نبود .ممنون اگر توضیح بفرمایید .

    • مهران مطیعی

      سلام خانوم موسوی . خیلی خیلی عدرخواهیم بابت مشکل بوجود اومده . حجم سفارش ها به دلیل ایام شب یلدا بالا بوده و احتمالا از قلم جا افتاده . لطفا در صورت سفارش مجدد هر کالایی بفرمایید تا براتون ارسال کنیم. بازم عذرخواهیم از مشکل بوجود اومده

  6. دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود

    سلام خسته نباشید
    برای دستگاه نوا ۱۳۹ میشه استفاده کرد؟
    سایزش چقده(طول.عرض.ارتفاع)؟

دیدگاه خود را بنویسید

5 دیدگاه برای بسکت دبل غیر تحت فشار 51

  1. Alireza

    سلام. آیا قابل استفاده در پرتافیلتر دستگاه دلونگی ۶۸۵ هست؟ (با فرض برداشتن قطعه پلاستیکی داخل پرتافیلتر)

    • مدیر سایت

      بله

  2. اشکان سرو

    با سلام دستگاه من لواک 350 هستش و یه عیب که داره بسکت دوبل نیکد این دستگاه استوانه نیست و لولر و تمپر با این بسکت درگیره و به نظر من یه دلیل برای قهوه خوب ندادنش هستش و اما سوال اینجاس این بسکت هم مشابه نمونه های بازباری استوانه کامل هستش یه یک مقدار فرم مخروطی دارد؟ با تشکر از فروشگاه خوب شما

    • مدیر سایت

      سلام. وقت بخیر
      بسکت های نیکد یا غیر تحت فشار 2 مدل هستن که هر کدوم یک ویژگی مثبت و یک ویژگی منفی دارند :

      مدل اول : بسکت های مخروطی به همه پرتافیلترها میخورن ولی خب بعضی از تمپر ها و لوازم جانبی ممکنه داخلشون اگه زیاد برن پایین گیر کنن و البته برخی از تمپرها و سایز لوازم جانبی هم مشکلی ندارن. مثل بسکت شما

      مدل دوم : بسکت های عرض ثابت که به پرتافیلترهای دلونگی و نوا و برخی مدل ها میخورن و به برخی مدل ها مثل لواک و مباشی نمیخوره و خوبیشون اینه که هیچ تمپر و لوازم جانبی داخلش گیر نمیکنه.

      نکته : به دلیل اینکه هماهنگ بودن با سایز پرتافیلتر مهم تر از هماهنگی با برخی تمپر ها و لوازم هست ، اکثر بسکت های موجود در بازار از مدل اول هستن.

      اما راجع به سوال آخرتون ، خیر ، این تفاوت عرض تاثیر خاصی روی خروجی نداره و بخش زیادی از خروجی خوب بسکت های غیر تحت فشار به درجه آسیاب و شیوه آسیاب بستگی داره

  3. اشکان سرو

    سلام مجدد با تشکر از پاسخ جامع شما اما برای من جالبه از گرماژ 14 تا 16 گرم امتحان کردم هر بار که تمپ میکنم حس میکنم تمپرم دیگه بیشتر پایین نمیره وقتی گرماژو بالاتر از استاندارد 16 گرم بسکت میبرم دستگاه با فشار مضاعف کار میکنه که بنظرم برای پمپ خطر ساز هستش
    راه کار شما چیه اگه محبت کنید راهنمایی کنید لطف بزرگی کردید همانطور که خدمت شما عرض کردم دستگاهم لواک 350 هستش

  4. محمد

    سلام دستگاه من اسمگ مدل ECF01 هست آیا به دستگاه من می‌خوره ؟

    • مهران مطیعی

      سلام. وقت بخیر .متاسفانه تست نکردیم دستگاه شما رو . ولی به ۹۰٪‌دستگاه ها میخوره

  5. سمیه موسوی (مالک تایید شده)

    سلام و ممنونم از ارسال شما .فقط نمونه قهوه که فرمودین رایگان ارسال می کنید داخل بسته ارسالی نبود .ممنون اگر توضیح بفرمایید .

    • مهران مطیعی

      سلام خانوم موسوی . خیلی خیلی عدرخواهیم بابت مشکل بوجود اومده . حجم سفارش ها به دلیل ایام شب یلدا بالا بوده و احتمالا از قلم جا افتاده . لطفا در صورت سفارش مجدد هر کالایی بفرمایید تا براتون ارسال کنیم. بازم عذرخواهیم از مشکل بوجود اومده

  6. دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود

    سلام خسته نباشید
    برای دستگاه نوا ۱۳۹ میشه استفاده کرد؟
    سایزش چقده(طول.عرض.ارتفاع)؟

دیدگاه خود را بنویسید